-->

dimanche 5 décembre 2010

at last !!!!

You know what ???
Five months ago a new man came in my life.. he's not very tall but I just realize that when I m blue.. if I think of him.. all seems to go better..
So I believe my inspiration is back.. and I m afraid you will see him for a long time..

Here is what I made in digit for him today.. but I think digital would'nt be the only way of playing with him.. I love him.. that's all :) He is my brother's son ..and the new sun of my life

Have a good week my friends..



4 commentaires:

Peaceful/Paisible a dit…

il est trop trop mignon !!!!moi aussi je craque ! bisous ma belle

Anonyme a dit…

Salut je suis de l'Espagne et sont venus sur votre blog par hasard.
J'ai aimé ces images, de couleurs, on trouve tout!
Je pourrais vous expliquer le programme que vous le faire?
Merci beaucoup et meilleures salutations.

Anonyme a dit…

Congratulations!!! He is adorable!
Big Hug!

AnneC a dit…

Oh j'aime, j'aime, j'aime !
Je comprends bien : ce petit bonhomme a un pouvoir...c'est vrai qu'en le voyant, on a le coeur qui gonfle de joie !